fredag 16. desember 2011

Long time , so see...............................

huff ja, det kan jeg jammen si. Her går jeg hjemme og bare sløver,har all verdens tid og får IKKE GJORT noe, ikke engang blogget.............. Alle de tanker og ord som flyter og svirrer rundt i hodet om dagen og ikke kommer ut, å huff og huff,det er jo snart værre kø oppi her enn det er i rush`n i Oslo jo, men den bruker jo å løses opp med tid og stunder,værre oppi her nå ja, det er snart helt kræsj på harddisken grunnet alle terrabitene som hoper seg opp. Hm, nei nå er jeg i oppryddingsmodus her, litt og litt selvfølgelig, for jeg vil helst at hodet skal henge med meg da. Ja ja, det ender igjen med at jeg må SKYNDE meg SAKTE. Hørt noe så dumt egentlig, beste jeg vet er jo å ha det litt full fart,gassen i bånn og bare suse avgårde, jobber best under press, eller i siste liten.  Og, ja å spørre om hjelp, spørre om andre kan gjøre noe for meg.......................DET ER VANSKELIG DET!
Å følge opp her på bloggen min har vært vanskelig , føler at jeg har skuffet mange og har tenkt mange ganger at," nei,hva skal jeg med bloggen min" . MEN så kom jeg frem til at: "jo, hvorfor jeg blogger,jo fordi jeg har så mye jeg har lyst å si vel" og om det er bare 1 eller 2 som leser det jeg skriver så er det egentlig helt greit, bare jeg får skrive det JEG vil og JEG MENER. Men selvsagt,de dagene jeg ser at det har vært mange innom her, ja det er utrolig gøy selvsagt. Det er jo moro å se at noen liker alt det rare jeg skriver,kan jo ikke forlange at alle skal like det samme,at alle skal like alle blogger....................det hadde vært kjedlig og fantasiløst egentlig. Så jeg er så glad for dere som er med meg selv om det går smått om dagen,og jeg må bare si at om noen føler seg litt glemt ....................NEIDA, har ikke glemt noen jeg,jeg setter STOR pris på alle og jeg har tenkt på de fleste vil jeg tro. Herregud,den stakkas gubben min, har vel relativt store gnagsår i øra trur jeg da jeg bare må fortelle noe av det som er i topplokket mitt av og til,MEN det fine med han som med de fleste andre karer............................ de sier sånn: jaha,ummm,ok,åja,.............sånn akkurat på rett plass,jojo noen bommerter er det av og til,men han ror seg godt inn før han snorker godt,hahahaha og jeg ligger er og skravler ,thjhihhihi , klin gæren hele dame tenker du  nå. Ja, jo, hm, tjaneiiiiiiiii, er vel som mange andre,men joda jeg har jo aldri vært kjent for å være stille og ikke sagt så mye. Mer den andre veien, alltid sagt mye på relativt kort tid.
 Ja, NEMLIG,som gubben sier da jeg begynner å skrive: "jøss ,skal du skrive ei hel bok at nå a",haha moroklumpen ,jada:-)
Men sant,når jeg begynner så er det liksom såååååååååååå mye jeg skulle ha sagt og mye at og fram  , litt sånn "ælle tin på en gang " sier søster mi................hu rækk itte å følje mæ på alt jeg  sier bruker hu å si.  Jada, jeg sier mye ,jeg veit dæ,men jeg sier jo det jeg vil og mener, prøver å ikke fornærmer noen, ja hvis dom ikke fortjener  å bli det da. ALLE fortjener å høre litt andres meninger av og til ,sunt det tror jeg og det er jo lov å tro,eller ......... joda det er det, eller så hadde det vørti fryktli`kjedlig å var øss ælle trur je...:-)
Hm, kan jo ikke skrive alt jeg har tenkt siden sist jeg var her fa, da må jo alle lese og lese og lese og lese og lese, og ja som mamma sier av og til: "det var veldige mye å lese Anita",hihihi jajda jeg vet,men det er jo en blogg da og jeg må jo ta at for de dagen jeg ikke har vært innom,eller blir det som alt annet når jeg sier at det jeg ikke har fått gjort nå ,det skal jeg ta igjen senere,hm tja,ikke alle er enige der nei. Jeg skal visst bruke tiden etter operasjonen og til sommeren til å slappe av ,tenke på meg selv,ta vare på meg selv og ja....joda lett å si, SLAPPE AV, DET er IKKE SÅ LETT  når man er født litt sånn "full fart",men det går jo , eller nesten da, gjør ikke noe av det jeg ikke har lov til,eller jo, vel det er ikke helt sant, men den løgnen var bare litt hvit, ikke så veldig svart,eller jo ,hm kanskje " en liten hvit,men litt grå i kantene":-)   :-)  :-)
Huff,nei nå skal "surrehue" slutte før det blir ei hel bok, uten mening og bare rare ting,MEN JEG ER HER, INGEN ER GLEMT ,men jeg måtte jo tilslutt innrømme at jeg trenger både hvile og ro, var jo ingen liten operasjon jeg hadde, " en stor hjerneoperasjon" sa legen MIN(tjihihi Fru Ekstrøm,denne er mellom deg og meg). Så tålmodige meg får ta en dag om gangen, innse at jeg ikke er klar for noen utskeielser som lange handleturer og andre sosiale ting som er noe særlig mer enn maks 2 time...........wow, hm jaja,bare vent,jeg kommer sterkere tilbake jeg vettu, jeg SKAL og VIL,utrolig å som går bare jeg legg viljen til..........................hohohohohoho, snart er det jul jo,ei uke i morra og jeg håper ingen er glemt.......................hvor vi skal kose oss på julaften, jo det trur jeg får ta imorra:-)
SNAKKES alle dere,varm god klem fra meg, som aldri, aldri glemmer noen, kommer tilbake uansett,promise you(ojda,store ord og lovnader her,men oki).
GOD HELG alle, eller en fortsatt god fredag, stikker innom imorra jeg................:-)

3 kommentarer:

  1. Bare fortsett å skrive du, Anita!! Moro å lese! Koselig at du ikke glemmer noen, og jeg skal love deg at JEG GLEMMER IKKE DEG HELLER!!! Skal stikke innom deg en liten tur før jul!

    Klem Hege

    SvarSlett
  2. Skriv i vei kjære deg ...! Jeg er innom bloggen din masse ganger om dagen , jeg leser innleggene dine flere gange , og ler , men enkelte ganger gråter jeg :)! Er veldig glad for at du tar pauser , for da vet jeg du slapper av og tar vare på deg selv !!!! Det må du gjøre :)!
    Kommer en bitte liten snøggtur på mandag , rask som en ilder je :)
    Stor lørdags klem fra Anita ........!

    SvarSlett
  3. Koslig å lese bloggen din. Helt greit at det ikke kommer noe hver dag,leser det som kommer vettu ;)Husk nå endelig å ta vare på deg selv,"beina på bordet" hihi ;)Nå er mamma endelig på plass i ny leilighet,fytterakkern å mye en har av ting og tang..... jaja sånn er det! Så nå skal jeg ta et skippertak hjemme,så blir det vel jul her i år også....skvetter litt grønnsåpe i krokene så lukter det reint iallefall! Ha en god førjulshelg,KLEMS :) Fra Marianne

    SvarSlett