torsdag 5. april 2012

29 igjen jo.............................

ja jammen er jeg det, helt utrolig hvor lenge det 29 tallet holder, iallefall i hodet mitt,utenpå så kan det vel vises litt,men hva gjør det. Har det bra og ikke så mye å klager over, fortsatt barnslig som få og den beste måten å starte dagen på (etter å ha stått opp da) er å spise frokost mens jeg leser Donald.
  Gal sier du,hm ja kan jo være det,men Donald og jeg vil nok alltid henge sammen,det er noe magisk og kanskje det er fordi jeg i visse situasjoner kjenner meg igjen..................Men snill er han, og sint som få, men aldri lenge,er den han er og det er det beste med han og ja jeg er jo søstera til Donald.
Kom forresten over et spill jeg kunne prøve meg på i dag..........Pinnespill, få opp flest pinner uten å røre de andre,hahahah jammen et perfekt spill for meg..........måtte jo være fra Donald det ja.
Kommer besøk i dag også og koslig er jo det, men er jo ikke den raskeste så da få jeg komme igang med det jeg skal gjøre før huset blir fullt av kakespisende monstre, hihih neida dette ble bare tull.
Kommer innom senere idag jeg,kanskje noe mer fornufte ord her da. See Ya
Klem

1 kommentar:

  1. Hipp hurra for deg, Anita!!!! Kos deg med Donald du!!!

    1000 klemmer fra Hege-mor

    SvarSlett