onsdag 4. april 2012

Ja, hva jeg skal gjøre i dag eller hva jeg MÅ gjøre heter det visst ja. Koselig at sola skinner,jeg må jo si det,sola gjør de fleste av oss så mye blidere og gladere, men vinduene mine kunne hun jo kanskje ikke behøve å skinne så mye på , men ok da, jeg får finne frem gardintrappa og klatre opp og pusse da, men disse gamle vinduene mine blir aldri bra uansett alle "kjærringråd" om vinduspuss jeg igjennom årene har fått så har jeg liksom ikke helt dreisen på vindusvasken fått.
Får besøk i morra og da er det vel ikke så dumt å pusse dem da, kan jo være at sola også stikker innom imorra også ja, hadde vært helt greit at morradagen også startet med at jeg kunne si HEI til sola.
Nei, ble ikke så mange ord i dag, men dagen er fortsatt ung og etter en vinduspuss så skal du se at det kanskje noen flere ord hit vil komme. Det rare er at når jeg gjør noe og helt skulle brukt tankene på det,da raser det rundt en liten sak i hodet som gir meg en ide, noen ganger irriterende for akkurat der og da er det ikke bestandig helt normalt å ha med noe å skrive på og med,synes jeg ser meg på toppe n av gardintrappa på tur ned i en vill fart ,bare for å få skrevet ned akkurat de rare ordene som i hodet kom akkurat da det passet seg sånn.
Har 100 ting jeg skulle gjort eller nei vil gjøre heter det, men som gubben sier, "vi tar det vi rekker,og så får vi s , det vi ikke får gjort i dag tar vi senere"
Nei, ut å pusse det vinduet jeg, så kan jeg se lyst og klart på livet en stund etterpå:-)
Men ja, skulle det høres et brøl fra mine trakter så er det nok bare jeg med Donaldflaksen min som av gardintrappa faller å ikke tenk mer på det, er da ikke så langt ned, og ja: det går jo opp og ned her i verden,hehe.
KLem Anita

4 kommentarer:

  1. Tøffe tøffe du !!!
    Vinduene blir like upussa etter noen dager ........det vet jeg . Kjempe stas at du blogger igjen , men ikke føl deg presset " Bamsemumsa" mi :0)!

    SvarSlett
  2. Hei, ååå kos å hør fra deg her og joda, et par dager så er det på en måte bortkasta,men nå er det gjort, ja iallefall de 2 første da:-)
    Verdens beste vindusvasker kommer på besøk i morra og da synes jeg det er helt greit å ha litt rene vinduer. Hadde mange planer idag , som vanlig , men ser ut som noen dessverre må legges på vent en stund,men de er der og går ikke fra meg vettu.
    Klem og ha en fin dag i sola:-)

    SvarSlett
  3. Så fint å se deg tilbake, Anita!!! Jeg ble ordentlig glad for å lese noen kloke ord fra deg igjen! La vinduer være vinduer, og nyt våren når det er mulig å være ute!!! Mine vinduer ser ikke ut, men jeg har ikke tenkt å gjøe noe med det før jeg har lyst! Og det kan ta sin tid....

    Kooos deg i påska, Anita!!!

    Klem, Hege

    SvarSlett
  4. Hei Hegemor og tusen takk for gode ord. Men vinduene ble rene de,selv om det bare ble 2 som ble vasket og jeg datt ned bare en gang fra gardingtrappa.Håper vi snart kan ses igjen,lenge siden sist nå. Ønsker deg en fin Påske Hegemor,mange klemmer fra Anita

    SvarSlett