søndag 28. august 2011

Blir det bra tro, tja vi får se..................

Det blåser og regner om hverandre i dag, men jammen skal jeg si deg at nå skinner sola. Og godt er det for jeg trenger litt inspirasjon, og lys og sol hjelper mye da, holder på med maling og pensel og prøver
på å male noe jeg har hatt i hodet en stund nå. Det dumme er at jeg aldri blir fornøyd selv,starter på nytt og resultatet blir at jeg holder på til en av de andre i huset her til slutt sier: la det være slik, nå er det så fint. gi det litt tid til å tørke skal du se , da tror jeg du også liker det. Hm, tja jeg får vel være tålmodig da, har jo litt å gjøre i mellomtia, det ble som vanlig ikke maling bare det det skulle bli, den urolige handa min den fikser slik, at det flyr litt maling hit og dit. Så da får jeg bare finne noe å vaske med, for fargene passa liksom ikke helt på stuegulvet. Men svusj det fikser jeg , det er visst ikke bare der det er maling, men på hele meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar