tirsdag 30. august 2011

Tidlig en morgen...0530

Tidlig en morgen, ja det var visst det, måtte jammen inn å redigere, for her var det litt av hver stavemessig, slitsomt å lese slikt syns jeg, så da er jeg inne å rette litt . Klar for dagen ,en tidlig start,men med meg så går ikke morran akkurat i full fart,så derfor tyvstartet jeg litt, så kanskje jeg blir ferdig med mitt før de andre står opp,sitter ferdig og smiler fra bånn til topp, må jo være litt morgenfrisk da jeg har stått opp.
Pakker en sekk med litt diverse i, kamera må alltidvære med, noe til å pusle på en bursdagsgave jeg holder på å lage,men den skal ikke hun skal feire bursdag før på lørdag få se,da blir det jo ingen overraskelse, og jeg MÅ jo ha noe å gjøre da,kan ikke bare sitte å henge nei,da blir jeg rastløs skal jeg si deg.
Det blir en bra dag trur je.........:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar