torsdag 25. august 2011

En tur til Oslo og Rikshospitalet idag..................

Dagen i dag har jeg ventet på, håper jeg får svar på noe av det jeg lurer på. Har de som disse avgjørelsen tar, blitt enige om alt og kan gi meg endelig et endelig svar. Blir det som sagt og som jeg er forberedt på eller vil de la det enda mer tid gå............................
På slutten av dagen håper jeg at, jeg vet mer hva og hva slags valg som for meg er tatt, og håper ikke at skuffelsen istede blir stor,fordi det blir utsatt til senere og jeg igjen vil gå å tenke hver dag på hva,hvor og når det skal skje.
Svaret jeg nå går å venter på, er betydningsfullt og avgjørende for meg og min fremtid, for hvordan dagen fremover bli bli, jeg er ikke så gammel og har igjen mye tid. Tid jeg vil bruke på de jeg har kjær, familie og venner og kanskje igjen få gjøre noe av det jeg gjorde før, uten å måtte tenke på alt jeg gjør

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar