onsdag 31. august 2011

Fulgte Mia til Spektrum......









trening til lørdagens direktesendte MGPjr og da hun var avvlevert der så hadde jeg mange timer å slå ihjæl. Så da bestemt jeg at jeg skulle gå meg en tur ,masse rart å se på i en storby ja, så da ruslet jeg og min venn Kamera Men en ting må jeg lære meg,når jeg går langt så må jeg huske på, den er like lang da jeg skal tilbake gå.
Joda, det var jo verdt det,var otrolig mye fint å se og selv om herr Parkinson i dag ikke er grei, han er rett og slett survete spør du meg, han er litt til hinder i dag kan du si,Sånn Er det Bare....................
og snart er vi på tur igjen, om få timer starter Mia`s trening i Spektrum igjen,men da skal jeg nok ikke ut og traske ...........men man vet aldri ,plutselig er jeg ute å rusler jeg, og kamera,det har jeg alltid med meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar