torsdag 25. august 2011

En lang dag er snar over...................

 og masse inntrykk sitter igjen, har ikke rukket å tenke på dem,de ligger der å venter på,at jeg skal ta dem frem, sortere dem og ta vare på, de fleste er gode ,men noen er litt rare å. Men det skulle bare mangle når jeg vet hva jeg skal være med på,det viktigeste alle må huske på,det er dette jeg vil,jeg er klar for det nå og best av alt at kanskje resultatet blir, at jeg får tilbake noe av meg selv. Akkurat den tanken er ikke så lett for andre å forstå,men sånn er det faktisk nå og den sjansen jeg nå har fått den tar jeg var på og tror at dette er noe som virkelig ska gå. Så da får jeg bare gå her og vente på den dagen jeg beskjeden vil få: Nå er det din tur,du kan komme nå. Den dagen kommer til å bli spesiell , det vet jeg nå . Dette vil jeg,dette skal gå! Vet neimen ikke om jeg får sove nå, med alle tanker i hodet mitt, tror jammen det er godt at ingen kan inn i hodet mitt ta en titt., da tror jeg mange hadde litt skremt blitt,det er masser rart oppi der gitt,men mer positivt enn negativt. Det går bare en vei og det er opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar