torsdag 25. august 2011

Et beskrivende ord på meg akkurat nå må vel være :HOPPENDE GLAD og neste sommer kanskje det er MEG som hopper på trampolina. For dagen i dag ble så utrolig bra og gjett om jeg har vært spent en stund nå, visste jo ikke om det ville bli som jeg ønsket meg,ville det bli operasjon eller hadde legene ombestemt seg , ville det bli en bra eller en trist dag for meg.
Så endte det slik at legen sa at joda her blir det operasjon ja, ... ja om du vil da!
Wow , for en følelse, for noen herlig ord, kunne slått stiften,salto,ble så utrolig glad, DET BLE EN TOPPERS DAG.
Blir spennede tid fremover nå, selv om jeg har bestemt meg for dette og virklig vil,så vil nok tankene av og til gå vill. Operasjonen er en spennede ting  og detaljer om alt vil jeg komme med,men nå tror jeg jammen jeg skal sette meg ned,tenke over dagen og la alt synke inn, i både hjerte og sinn for dette
blir stort for meg , mine kjære og de som kjenner mer, og hverdagen vil kanskje bli som den var og kanskje jeg blir mer som jeg en gang var.
Det gjenstår å se, men håpe jo alt alt skal gå bra og gubben blir helt sikkert glad, jeg blir jo utstyrt med fjernkontroll og tenk  hva han kan gjøre da, blir`n lei så kan`n bare skru av..........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar