fredag 7. oktober 2011

Åffer , åffer er det slik støtt................................

En ting som slår meg hver gang jeg skal og vil noe, hvorfor er det slik tja si det,SÅNN ER DET BARE , men det er så innmari irriterende at når jeg har masse i hodet som vil ut og bare kunne skrive og skrive......da vil ikke høyre siden være med på det jeg vil. Skulle vært venstrehendt,eller nei  da hadde det vel vært værst på den siden,hm tje,jo, får nok bare krangle litt med han Herr Parkinson i dag som jeg gjør alle dager. Slutter jeg å krangle så har han vunnet...........og det skal han ALDRI få gjøre. The winner takes it all, and the winner is ME,NEMLIG.
Ser forresten på Skavlan i kveld,Karl Bildt er visst blogger han også,har 50.000 lesere, hm jaja, litt mer kjent han kan du si,lurer meg på om han leser min blogg jeg,hahahah særlig.Det hadde vært noe, Karl Bildt som leser av bloggen min...........men som jeg sier,det er lov å drømme. Men hvem vet,alle kan jo bli kjent for noe en dag, for noe,et eller annet,et lite sekund. Men den GPS`n de snakker om hos Skavlan,inni hjernen vår................hm alle de koordinatene er nok blitt litt feilplasserte hos meg tror jeg,ligger litt i surr,kanskje jeg må rydde litt der..................men selvsagt alt er mulig med litt hjelp, tror jeg iallefall. Men ok at jeg glemmer mye,det får forsåvidt være greit,men venner vil jeg aldri glemme og skulle noen føle seg glemt så håper jeg de sier fra. Gode minner er bra, dårlige vil man glemme,men hva hadde vi vært om vi bare opplevde det gode,vi må jo lære både på godt og vondt og vi lærer så lenge vi lever,det tror jeg iallefall
I dag har min kjære Mia vært på besøk hos ei gossin jente,vi har lovet lenge at vi skal komme,men er jo alltid på farten og har ikke klart å holde det løftet,MEN idag la vi alt annet til side og dro på besøk og det var så koselig å komme dit. Det første som møtte oss da vi kom ut av bilen av ein solstråle som stod i vinduet,smilte med hele seg og hoppet opp og ned mens hun vinket til oss. Ikke hver gang man får en slik velkomst,koselig:-)
Jenten koste seg og vi mødrene skravla og spiste nybakt eplekake med krem og selvfølgelig ble det noen Bamsemums også,må vel innrømme at vi snakket bittelitt dans også da,bittelitt....eller kanskje litt meg enn bittelitt.... :-)

Tok litt tid å få knotet ned bokstavene nå, måtte se Mia øve litt  hiphop,nærmer seg raskt et stort mesterskap, hun reiser på tirsdag allerede og jeg tror det er ganske spennende for en 13 åring å få være med i VM i IdoHiphop,tenk bare på alle inntrykk og impulser man får i et sånt mesterskap,man treffer og blir kjent med andre,fra andre land,knytter kontakter, kanskje for resten av livet.

Glemt en ting , fikk en telefon i dag som var ganske spennende, og kan bli enda mer spennende,men det får jeg komme tilbake til.
Å ja , en ting til, i dag er det nøyaktig en måned til jeg legges inn på Rikshospitalet...... og så går det slag i slag..............

3 kommentarer:

  1. Jeg er med og teller ned dagene Anita , og tenker på at om to mnd er du helt sikkert lykkelig !!! Fint skrevet i dag igjen .....jeg er innom bloggen din mange ganger om dagen :))! Vi sees , du må bare ringe og si , hei jeg kommer en tur :) Klem fra AF ..!

    SvarSlett
  2. Ååååå så koselig at du er her. går litt smått om dagen da det gjør vondt å skrive,men med litt tålmodighet og litt "gi f" mentalitet så er det jamme utrolig hva man kan få til gitt, men Karl BIldt har ikke vært innom da,hihihi. klemser

    SvarSlett
  3. Karl Bildt har kanskje ikke vært innom, men det har JEG!!! Træler med å få kommentert noen dager, men nå i dag har jeg flaks ser det ut til!

    Så spennende med Mia i VM! Jeg krysser alt jeg har som kan krysses!!! Ønsker dere alle lykke til- for dere er nok like spente dere!?

    Jeg teller også dager sammen med deg, Anita! Jeg håper så inderlig du får det bedre etter operasjonen du skal igjennom! Mulig kroppen krangler, men stå-på-viljen din kan INGEN ta ifra deg! Ikke engang Herr Parkinson!!!

    Jeg dro på impuls til Borås natt til i går- til verdens beste stempelbutikk. Litt "tøggin" i dag, men det var verdt det! Håper du har en bedre dag enn meg i dag!!!!!!

    STOR klem fra Hege!

    SvarSlett