torsdag 6. oktober 2011

Long time , no see.............

væer borte et par dager i veeeeeldig trivelig selskap, 2 voksne damer(voksne og voksne,thihihi) og 3 jenter på 13. Skravla sa du,njeeiiii hvordan kan du tro det a. Å jo, selvsagt, ble mye skravling og masse latter. Vi har kost oss veldig Mia og jeg og stedet vi var på var bare så nydelig,
 og det samme var de vi var på besøk hos også,tvers igjennom trivelige og glade mennesker.
 Mia hadde så lyst til å bade og gjorde vel alt hun kunne og litt til for å bli søkkvåt kan du si,men for å være ærlig.....hysj,ikke si det til noen,men ønske det var meg som gjorde akkurat det samme,det er jo så moro å hoppe og plaske i vanndammer:-)
I dag er jeg egentlig i skrivemodus,men det er ikke fingre og arm nei,kommer seg vel ut over dagen får jeg tro,håper det snart går over for det er liksom så mye som skal ut,eller burde vært ute,må jo tømme harddisken i blandt vettu.
Hopper litt i tema her, måtte bare fortelle om den utrolig jenta jeg
 snakket med igårkveld(Mia`s danselærer Marikken), mer inspirerende menneske skal du lete lenge etter,hun sprudler og ler og er bare så god,et smittende vesen det finnes få av,det er en fin egenskap det å gjøre andre glad,slike skulle vi hatt flere av:-)

3 kommentarer:

  1. Går det virkelig og være mer sprudlene enn deg da Anita ?? Du er jo den mest possitive og blidere jeg vet om .....i din situasjon er det helt unikt !!! Klem fra AF!!

    SvarSlett
  2. Ja, Anita er positiv, og nyter de små øyeblikkene. Det kan vi lære mye av. Herlige bilder av Miamor!!!

    SvarSlett
  3. blir jo glad når noen skriver en kommentar også da,tusen takk begge to! klem

    SvarSlett