torsdag 27. oktober 2011

Må visst pakke litt...........

Fikk jo en dato som sa at jeg skal legges inn  neste mandag og har jo telt ned dager og begynner å bli klar,greit å være ferdig og ikke ta alt stress med å vente til den dagen jeg skal dra. Men jammen ringte de fra sykehuset i dag, og lurte på om jeg kunne komme på søndag,legges inn,har et par dager med prøver og tester og alt som høre med,nevrologiske,psykiatriske ja alt skal skje ,fordi jeg har valgt å være med i en forskningstudie som går over lang tid og starter da allerede førstkommende mandag klokkaa halv ti. For meg er det viktig at andre får vite og at de som forsker kan få svar og da må man jo stille seg til disposisjon, så etter en tid kansje noen kan si,hvorfor det skjer at vi får sykommer som vi får, relativt ung alder,selv om noen påstår at dette er det bare de gamle som får,men den gang ei den kom til meg og jeg var ikke gammel,nei langt i fra,jeg var jo bare først i de 40. Men ser jo det at skal noen lære mer,så må det til masse tester og undersøkelser,.hvis alle hadde sagt nei til det,da ville det meste stått stille og ingen klokere bli. Det hender at noen en ny sti må gå,noen må tråkke opp den løypa som ingen fortsatt har gått,det går nok av og til trått,men om noen år kan det store ,kloke svar gi
noe med en mening i.
Jeg tror faktisk jeg skal gjør noe som jeg sjelden gjør,finne senga mi og pakke dyna godt rundt meg og inn i Drømmeverden sklie.
Skriver mer i  morra jeg, tar så lang tid når kroppen er kjei og fingrene  de er ikke helt gode nei. Nattinatt ,er trøtt og legger meg,ses vel imorra tenker jeg

4 kommentarer:

  1. Takk og lov for at sånne som deg finnes! For det er som du sier: Hvis ingen vil være med på studier, blir forskningen heller laber! Det betyr at jeg ikke rekker å se deg før du reiser innover (for det er vel nå på søndag du mener?) for jeg reiser jo på hyttetur i dag! Ønsker deg en god tur, og tvi tvi med alle tester! Regner med at du tar med deg bloggen din innover!??

    Stor lykke til-klem fra Hege-mor!!

    SvarSlett
  2. Hei
    Har allerede tenkt mye på deg idag og vet at du skal på tur. Kos deg masse Hegemor og hils jentene fra meg.
    Jeg er hjemme igjen en sent på tirsdag tror jeg og så går det fort til jeg sjekker inn igjen på samme sted. Har selvfølgelig med meg pc og alt som trengs i hverdagen, hva er vel livet uten det,hehe. klemser ,vi snakkes

    SvarSlett
  3. Masse masse lykke til Anita !!! Skal ha deg i tankene hver dag !!!
    Stor klem fra Anita til Anita :)

    SvarSlett
  4. Kjære dedeg Anita <3 Ønsker deg masse lykke til!!! STOR VARM KLEM fra Marianne

    SvarSlett