tirsdag 25. oktober 2011

Hårklipper på egenhånd...hmmm

kan det gå bra mon tro, tja , jo , jeg tar jo som oftes noen sjanser jeg, og idag måtte jeg bare prøve det ,ingen hjemme og på egenhånd,litt sånn som unger gjør, de passer jo på å gjøre noe når de tror ingen ser,men mamma`r ser jo det meste selv om vi som unger tror vi kan lur dem,men den gang ei vil jeg si,mamma`r har et slag "skjønneraltuansettblikk" og jammen tror  jeg at jeg også den egenskapen fikk. Men så var det tilbake til meg,må jo si at jeg tenkte litt at hadde jeg vært lita jente og mamma hadde resultatet fått se,da hadde hun vel satt seg ned og felt noen tårer små,for de krøllene jeg hadde da jeg var liten søt og god,de var hun redd for tror jeg, er nok bare jeg som ikke likte det håret gitt,men krøller var det håret jeg fikk,så hvor mange rettetanger jeg har slitt ut etter at de kom det vet jeg ei,MEN NÅ trenger jeg vel ikke akkurat å bekymre meg om det tror jeg. Resultatet etter et tur med hårklippere`n ble jo kort kan du si,men tar litt tid å venne seg til og tenke på ,at onsdag om to uker så skal alt håret bort så da har jeg iallefalle idag en god forberedelse gjort og resultatet tør jeg vise det,ja får vel det,men husk det er ikke lov å le. Ja ,ja ,det er da slik det ble,enkel å holde iorden er den iallefall og best av alt er jo det, er ikke en eneste krøll å se.

4 kommentarer:

  1. TØFT!!!! Og du kommer til å være like pen uten hår også du, Anita!!!

    Go'klem!!

    SvarSlett
  2. Du tror ja,haha,blir nok litt rart å se seg uten,men det vokser fort ut igjen og dessuten har jeg da en fiiiiiin unnskyldning til å bruke cap`s , jeg er jo en Hiphopmamma ikke sant.......
    Klem

    SvarSlett
  3. Syntes du kler det jeg Anita !!! Og som du sier , det vokser ut igjen :)! Også er det slik da , alt kler den smukke !!! Stor bamseklem fra AF , som var uten hår i ett år :0

    SvarSlett
  4. Jada, har ikke så mye å klage over jeg,håret vokser fort ut igjen,blir bare litt uvant en liten stund,men som sagt,cap`s er jo også et alternativ. klem til Anita fra ANita:-)

    SvarSlett