lørdag 29. oktober 2011

Å skar`n gjøre a............

Når hodet er fullt av alle disse orda,men fingre og hånd vil ikke det,de vil vil helst få være fred. Grunnen er vel det,at idag her jeg sluttet med medisinene, og det merkes kan du tro,har vært spent på denne dagen her,tenkt som så at det går sikker bra,MEN denne tilstanden er overhodet ikke bra. Lite virker kan du si,alt absolutt alt tar såå laaaang tid, og jeg veksler mellom å være sur og blid,liker ikke å være sur,men idag er jeg og kroppene litt sånn uenige kan du si og det hjelper lite å tenke på at det blir iallefall ikke bedre i dagene som kommer nå,men jeg får vel bare tenke positive tanker og gå på,jeg har jo selv valg å gjøre alt jeg skal igjennom nå. Det eneste jeg ikke har valgt selv er å få den elendige Herr Parkinson på besøk og ikke nok med det,han blir jo resten av livet å. Men som jeg sier,han har møtt ei han skal få bryne seg på.
Det er faktsik ikke så lett da,jeg av alle har problemer med å snakke å,det er sjelden jeg ikke sier noe kan du si,og selvølgelig når jeg er slik som nå,det er sa man har mye man skulle sagt,men istedet må jeg holde mye av det inni meg nå.
Men noen ting har da gått bra,Mia kom seg på Halloweenparty idag og Monika som jeg sydde en halloweenkjole til igår kveld ,gav meg en klem så god før hun også på Halloweenparty dro. Det er jo gøy å gjøre noe når den man har gjort det for setter pris på det,det er så koselig å se av den man gjør det for er så fornøyd og bli.
En rolig kveld blir det nok her, for kjærringa er ikke akkurart i full fart nei,men bare vent skal du se, on noen uker kanskje jeg er både høyt og lavt,tenk alt jeg har å ta igjen,men vi får se ,vi får se med tiden.
Det meste ordner vettu,for snille jenter også de med litt svarte vinger på..........

3 kommentarer:

  1. Uffa meg som du skal lide !! Men du ser ialla fall fremover . Tarrin er du også , men dubhadde vel ikke vært der du er i dag , hvis du hadde gitt opp ! Veldig vanskelig å sette seg inni din situasjon , men jeg føler med deg ! Enestående pågangs mot i deg , sikkert de rundt deg også !
    Stor lørdagsklem fra AF !!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Dette er ikke bare bare, Anita! Jeg krysser alt for deg, og satser på at alt blir så mye bedre etterpå. :) Stor kleeeem fra AnnieM

    SvarSlett
  3. Hei og tusen takk for hilsen og ord fra dere,setter stor pris på det,varm bamsemumsklem fra meg

    SvarSlett