mandag 10. oktober 2011

Tidlig en morgen.........igjen...

Ble visst ingen søvn på meg i natt, dumt er det for søvn er vel noe jeg absolutt burde hatt. For ikke noe er værre enn å våkenatt, alle sover og drømmer søtt, jeg er mer irritert fordi jeg ikke er trøtt, men kan ikke bruke tanker og tid på det at jeg ikke sove får,ingen andre for det skylda får. Og skulle jeg måtte finne noen å skylde på,ja da må jeg virkelig lete i blandt de små grå og finner ingen andre enn en det kan bli,må være Jon Blund som har hatt det travelt da  han innom her og sovestøv skulle strø,kanskje det var glatt pga av snø, så da han bremset for å stoppe her, så skled han bare videre dit noen med et mer normalt sovehjerte er.

3 kommentarer:

  1. Stakkars deg da , enda en lang natt for deg :( ! Det er ille , alle trenger jo søvn ! Men humøret er også på topp om natten , virker det som .....håper du kan få noen timer på puta i dag da Anita !! Stor varm soveklem fra AF !!!!

    SvarSlett
  2. Neida, er ikke noe stakkars jeg vettu,men kunne vel tregng noen timer av og til og humøret ja, det er det ikke noe gæli med vettu,klemser

    SvarSlett
  3. Isj!!! Du kunne gjerne fått litt av meg for jeg har et nesten litt for godt sovehjerte. Skulle vært bjørn (les: binne) jeg, for da kunne jeg sovet fra nå og til våren!

    Klem Hege

    SvarSlett