tirsdag 11. oktober 2011

Neiiiiiii, jeg visste det..............

Det er ikke like lurt å få sove bestandig nei . Vi har forsovet oss og Mia skal på flyplassen..............avreise til VM i Hiphop i dag..................
Huff ,hater når det blir stress,passe dårlig på en slik  treg gammel kropp som jeg har, den er vel ikke sååå gammel da ,men den later iallefall som det ovenfor meg, treg å få igang ,alt går jo i skillpaddefart og da er det rett og slett håpløst å ha det travelt. Ender bare med at jeg blir lei meg fordi jeg sinker de andre, en vond følelse dett der. Men heldigvis, Mia hadde jo som vanlig det meste klart, hun planlegger alltid det hun skal og har for det meste veldig kontroll. Så nå må vi få i oss noe å spise og komme oss innover til Gardemoen og treffe de andre landslagsdanserne...................
ÅÅÅÅ, jeg skulle såå gjerne ha blitt med, elsker å se alt som skjer, se dans i tiimesvis(selv om jeg blir så sliten at jeg knappt hver hvor jeg er til slutt), elsker å kjøre fly og dra avgårde,selv om jeg også blir litt småsyk da vi kommer opp i en god høyde, men sånn er det, DET ER DET VERDT, bare å få oppleve alt dette og tenkt hvileken by de skal til GRAZ, der er det fototmuligheter for enhver..............WOW, å jeg skulle så inderlig gjerne vært med eller dratt etter, se GRAZ ,knipse allt jeg ser,være i hallen da de første norske skal ut på gulvet, spenningen,moro..................alt som hører med...........................MEN , jeg må bli igjen hjemme......
Skulle sett meg nå ja, slowmotion, en sko,den andre får jeg ikke på enda for benet et litt vrangt og ugreit enda,får ha ne på foten og en i hånda å lenge,skal jo barae rett i bilen foreløpig . Og håret, neiiii , det får være som det er,akkurat nå gir jeg litt blaffen i alt baare Mia bllir klar uten å måtte stress for mye, får med seg alt og kommer seg på flyet..........................................
PS: snill mann med godt hjerte og et helikopter søkes til en svipptur til Graz onsdag denne uka, kun levering av 2 kolli................ meg og kofferten,tjihihihih       ......       

1 kommentar:

  1. Du har gått på høygir nå .... Du skulle nok vært med ,men da måtte du nok skifte girkasse ,med den farten !! Mia er heldig som har en mor som er like ivrig !! Gir ned nå ,og ta imot en varm bamsemomsklem fra meg :))!! AF .... ! Du er ei unik dame !!

    SvarSlett